Key Action: |
Type Action: |
KA1 |
Mobility of VET learners and VET staff |
Project Title: |
Project Acronym: |
Επιχειρηματικότητα στην Εκπαίδευση – Ένα “μάθημα Ζωής” που διδάσκεται! |
Επιχειρηματικότητα στην Εκπαίδευση |
Start Date: |
End Date: |
1-09-2020 |
31-08-2021 |
Project Summary:
This Plan is a product of the cooperation of 3 school units, of the 2nd Laboratory Center, of the 2nd Evening EPAL. andThis Plan is a product of the cooperation of 3 school units, of the 2nd Laboratory Center, of the 2nd Evening EPAL. andthe 3rd EPAL of Ioannina. The common ground of the members is the improvement of the knowledge and skills of theteachers and their students, the acquisition of new professional experiences, the exploration of their professionalpossibilities in other European countries, their cultural interaction, the improvement in the use of the foreign language,their interaction with students and institutions of other Member States, enhancing the mutual understanding and theacquisition of European consciousness, through the establishment of partnerships and the dissemination of informationand experiences. The above common priorities of the 3 members are a product of previous and long-term successfulcooperation between them, a fact that is documented by their numerous, successfuly completed, joint actions so far. Inthis context, the present Plan, which is a continuation of the common place of operation of the 3 schools, has beenproposed, The Plan focuses on providing opportunities for VET members to launch a global strategy to encourage a realshift in mindset as far as entrepreneurship in Europe is concerned.
The proposed Plan will enable the promotion of (a) the social and labor role of VET by adopting modern entrepreneurialThe proposed Plan will enable the promotion of (a) the social and labor role of VET by adopting modern entrepreneurialtraining practices, (b) collaborations with the establishment of information exchange mechanisms between theEuropean labor market and VET.Thus, through this Plan, the integration of educational practices is expected, a fact that that will favour creativity andinnovation in VET, will allow the 3 schools to become "open" to the new situation, will favor the application of alternativeteaching methods and techniques with positive learning outcomes, as:
- Give the opportunity to strengthen the autonomy of the learner.- They will enhance collaborative learning through organized educational activities, which will integrate interactiveprocesses and secure information exchange processes.
- They will give the opportunity to "open" the educational class to a "bigger" class without limits, in which experiencedhosts with relevant knowledge, from various institutions, can participate.
- They will achieve a smooth and labor-safe transition of VET graduates to work environments with the consequentcertification of their qualifications and skills.
Participants:
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. |
Androutsos Dimitrios, Agronomy Secondary VET teacher, Director of the 2nd Laboratory Center of Ioannina (coordinator). |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. |
Kontou Efthalia, Electrical Engineer Secondary VET teacher. |
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. |
Magoulioti Theodora, IT Secondary VET teacher & Director of the 2nd High Vocational School of Ioannina (consortium member). |
|
|
|
|
|
|
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. |
Pappas Solon, Economist Secondary VET teacher. |
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. |
Themeli Vasiliki, Legal Secondary VET teacher. |
|
|
|
|
|
|
|
|
DETAILS OF THE PROPOSED TRAINING PROGRAMME ABROAD
Receiving organisation (name address): Europass Teacher Academy, Firenze, Italy
Contact Person (name, function, e-mail, tel): Giulia Bozza, Office Manager, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., +420224817530
Planned dates of start and end of the placement period:
- 15-08-2021, arrival date
- from 16-08-2021 till 21-08-2021 training period
- 22-08-2021, departure date
Detailed programme of the training period:
- At 16-08-2021 and for 6 hours, our programme had:
- Υποδοχή και εγγραφή των συμμετεχόντων από το ΦΥ. Σύντομη παρουσίαση της επιμόρφωσης και τωνΥποδοχή και εγγραφή των συμμετεχόντων από το ΦΥ. Σύντομη παρουσίαση της επιμόρφωσης και τωνστόχων της. Δραστηριότητες σπάσιμου πάγου. Εισαγωγή στο όρο της επιχειρηματικότητας στην εκπαίδευση. Οι βασικέςαρχές δημιουργίας ενός επιχειρηματικού σχεδίου.
- At 17-08-2021 and for 6 hours, our programme had:
- Οι αρχές της επιχειρηματικότητας και της μάθησης μέσω project. Παρουσίαση των οδηγιών, των τεχνικών,Οι αρχές της επιχειρηματικότητας και της μάθησης μέσω project. Παρουσίαση των οδηγιών, των τεχνικών,των μεθόδων καθώς και συμβουλών για την αύξηση των επιχειρηματικών δεξιοτήτων των μαθητών μέσα στην τάξη.Ιδέες έργων επιχειρηματικού πνεύματος.
- At 18-08-2021 and for 6 hours, our programme had:
- Η πρακτική εφαρμογή εργαλείων ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας για τον προϋπολογισμό, τονΗ πρακτική εφαρμογή εργαλείων ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας για τον προϋπολογισμό, τονπρογραμματισμό, την αξιολόγηση, τον χρόνο και τη διαχείριση της ομάδας ενός επιχειρηματικού σχεδίου.
- At 19-08-2021 and for 6 hours, our programme had:
- Xρήση εργαλείων ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας για την εμπορική ονομασία και την προώθηση τωνXρήση εργαλείων ηλεκτρονικής επιχειρηματικότητας για την εμπορική ονομασία και την προώθηση τωναγαθών.
- At 20-08-2021 and for 6 hours, our programme had:
- Ολοκλήρωση των επιχειρηματικών σχεδίων των συμμετεχόντων, παρουσίασή τους στην ομάδα.
- At 21-08-2021 and for 6 hours, our programme had:
- Αξιολόγηση του προγράμματος, συλλογή και αποτίμηση των αποκτηθέντων δεξιοτήτων. Απονομή τωνΑξιολόγηση του προγράμματος, συλλογή και αποτίμηση των αποκτηθέντων δεξιοτήτων. Απονομή τωνπιστοποιητικών παρακολούθησης.
Learning outcomes
Κύριος προσανατολισμός του Σχεδίου ήταν η ανάπτυξη επιχειρηματικών δεξιοτήτων στους εκπαιδευτικούς ώστε ηΚύριος προσανατολισμός του Σχεδίου ήταν η ανάπτυξη επιχειρηματικών δεξιοτήτων στους εκπαιδευτικούς ώστε ηδιαδικασία διδασκαλίας τους να γίνει περισσότερο ποιοτική και αποτελεσματική. Δεύτερος προσανατολισμός τουΣχεδίου ήταν η ενδυνάμωση των εκπαιδευτικών με κατάλληλα εργαλεία και γνώσεις ώστε να είναι σε θέση νααναπτύξουν τις επιχειρηματικές δεξιότητες των μαθητών τους μέσα στην τάξη και να τους προετοιμάσουν καλύτερα γιατο μέλλον τους, ενδυναμώνοντας την κριτική τους σκέψη, την ικανότητα να δουλεύουν σε ομάδες και νασυνεργάζονται, να είναι ευέλικτοι και προσαρμοστικοί. Ειδικότερα, οι συμμετέχοντες εκπαιδευτικοί:
- απέκτησαν γνώσεις σχετικά με τα χαρακτηριστικά των επιτυχημένων επιχειρηματιών και τις αρχές που αυτοίακολουθούν,
- εφάρμοσαν τεχνικές, συμβουλές και μεθόδους με τις οποίες θα μπορέσουν να αυξήσουν τις επιχειρηματικές δεξιότητεςτων μαθητών τους,
- δημιούργησαν ένα βασικό επιχειρηματικό σχέδιο κι ένα εμπορικό σήμα, επίσης προχώρησαν στην εκμάθηση τεχνικώνπροώθησης ενός έργου,
- συνέταξαν τον προϋπολογισμό μιας επιχείρησης / έργου και τους τρόπους εκκίνησης και προσέλκυσης κεφαλαίων γιατην ενίσχυσή της,
- σχεδίασαν ένα πλάνο μαθήματος ή ένα project για την ενίσχυση των επιχειρηματικών δεξιοτήτων των μαθητών τους.
Foreseen use of outcomes
Πέρα των γνώσεων που οι συμμετέχοντες καθηγητές έλαβαν μέσα από την υλοποίηση της παρούσας ροήςΠέρα των γνώσεων που οι συμμετέχοντες καθηγητές έλαβαν μέσα από την υλοποίηση της παρούσας ροήςκινητικότητας, είναι ιδιαιτέρως σημαντική η αναφορά στις δεξιότητες, αντιλήψεις και συμπεριφορές που ακονίστηκανμέσα από το παρόν Σχέδιο. Είναι αξιοσημείωτη
- Η πολιτιστική αλληλεπίδραση που οι καθηγητές είχαν την ευκαιρία να βιώσουν στη Χώρα Υποδοχής.
- Η βελτίωση στη χρήση της ξένης γλώσσας.
- Η αλληλεπίδραση και επικοινωνία με άλλους εκπαιδευτικούς και φορείς, η δημιουργία νέων συνεργασιών πουμπορούν να αποτελέσουν ερείσματα ανταλλαγής εμπειριών σε ευρωπαϊκό επίπεδο. επίσης η υιοθέτηση προηγμένωνμαθητοκεντρικών παιδαγωγικών πρακτικών που δημιουργούν ένα σύγχρονο προφίλ στους καθηγητές της ΕΕΚ.
- (Η βελτίωση των γνώσεων τους και η συσχέτιση - απεικόνιση των νέων αυτών γνώσεων με τις προϋπάρχουσεςγνώσεις πάνω στον τομέα της ειδικότητάς τους για την προώθηση της επιχειρηματικής δυναμικότητας και του πνεύματοςκαινοτομίας στους μαθητές τους.
- Η απόκτηση νέων επαγγελματικών εμπειριών, αλλά και την διερεύνηση επαγγελματικών δυνατοτήτων σε άλλεςευρωπαϊκές χώρες.
- Η ενημέρωση που έλαβαν σχετικά με τις νέες δυνατότητες εξεύρεσης εργασίας, με χρήση των εργαλείων πουπροσφέρονται από την E.E. (Europass, Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς Πιστωτικών Μονάδων, πιστοποιητικόYouthpass).
Τα προαναφερόμενα οφέλη που άλλοι συμμετέχοντες απέκτησαν κι άλλοι βελτίωσαν συνάδουν απόλυτα με ότι είχεσχεδιαστεί στο Τεχνικό Δελτίο υποβολής του παρόντος Σχεδίου.